follow me peeps !

TheQuote

im not the brightest or genius student but i had tried my best im not the the popular or famous student but atleast my friends know me well im not good but im not too evil im not going to say that im perfect because i also make mistake often that how i am how you treat me is depends on you :)

jadi anak tunggal BEST ke ?

betul ke jadi anak tunggal ni best ? or disebaliknya . since aku tengah cuti & aku pong anak tunggal ; satu-satunya anak kepada Mr & Mrs Casimir , so , aku curik peluang berharga ni dengan menggodek beberapa statement . tapi betul ke fact yang aku temu ni ? antara fact yang aku goda :


# lebih berkeyakinan kerana sudah terbiasa segala yang dihajati tercapai.


okay , part ni aku sokong gile . mengikut pengalaman aku sebagai anak tunggal , aku nang sentiasa berkeyakinan especially bab-bab yang dihajati

# lebih bijak bergaul.


part ni aku kurengggg pasti. sebab aku tak lah se-friendly yang mana pong. i wont talk to any strangers okayy . maybe sebab aku dah terbiasa bersendirian kot

# lebih cepat matang.

HA HA HA ? matured ke ? tah lah . aku tak rasa pong aku matang mana . masih merengek macam budak-budak bila i craving for something


# terlalu rapat dengan ibu bapa walau usia makin meningkat.
ini yang agak sensitif. but what can i say. nang SIK dapat dinafikan . sometimes , i sleep with parent too . what can i say .. FAMILY is EVERYTHING ! :)

sukar nak bertolak ansur dengan orang lain
YUP ! aku nang TAK PERNAH nak kalah melainkan dikalahkan . nang tak dapat bertolak ansur . HU HA HU HA :D

kuat cemburu
YES ! SERIOUSLY . especially bab berkawan. bukan cemburu buta , tapi kuat cemburu . cemburu bertempat / tak bertempat .. itu lain punya fasal

conclusion : tak kira lah anak tunggal ka sulung ka bongsu ka tengah ka . setiap anak ada keistimewaan masing-masing . for me , aku sangat menghargai anugerah yang diberi-Nya .
aku tau tanggungjawab anak tunggal sangat besar .
SO, hargai lah apa yang anda ada ( macam takda kena mengena dengan isi karangan aku )