follow me peeps !

TheQuote

im not the brightest or genius student but i had tried my best im not the the popular or famous student but atleast my friends know me well im not good but im not too evil im not going to say that im perfect because i also make mistake often that how i am how you treat me is depends on you :)

my day with CANON part IV

shalom again.before sleep.i nak share something oke.
ramai juga yang masih tertanya-2 tentang camre apa yang sesuai & patut dibeli.actually i tidak begitu mahir ttg camre apa yang sesuai untuk setiap individu coz tiap individu mempunyai citarasa dan keperluan masing-masing.keunikan camra terselah depends on individu.tak kira compact or DSLR.there's no differ if u know to use it.

tidak perlu terlalu worry ttg camre apa yang hendak dibeli untuk beginner. for my first step,i use SONY & sejenis lagi (lupak brand apa) compact dolok.then,sempat gak zaman kecik-2 dolok i use DSLR.tapi,zaman tu,still bebudak gi..tak tau nak guna camre.guna camre pun main tekan-2 & amik gambar je.taktau dak edit setting guna manual.



& now,thank to my dad for my new sweetie pie.ngeeee.CANON 50D.ok,ini pulak gamba yang i amik using my DSLR.i rily love this picture :)