follow me peeps !

TheQuote

im not the brightest or genius student but i had tried my best im not the the popular or famous student but atleast my friends know me well im not good but im not too evil im not going to say that im perfect because i also make mistake often that how i am how you treat me is depends on you :)

tips kuruskan badan

Biar semua orang kecoh dengan politik, sambil-sambil tu jom kita rehatkan kepala dengan kisah dan tips untuk menguruskan badan, tapi kalau badan dah macam “BADAK LEMBU” tu memang i galakkan dia masuk program ni, “amacam… u ada berani ka ?


Kisahnya begini, ada seorang guy yang gemuk masuk ke pusat “fitness center” untuk menguruskan badan. Petugas di kaunter memberitahu guy tadi, "kami menawarkan 2 program disini, untuk program “biasa” harganya RM50 dan untuk program “pantas” harganya RM100.

mamat tu pun berkata, "i ingat yang biasa sajalah, sebab i ni baru nak cuba kuruskan badan." setelah selesai pendaftaran dan membayar deposit.

"OK.., encik sila masuk ke bilik No.5 di penjuru bilik sana," petugas kaunter berkata sambil menunjukkan arah.

guys tadi pun masuk ke bilik itu dan menutupnya. selang beberapa minit kemudiannya, seorang girls cantik, lawa, body best dan mantop lagi superb masuk ke dalam bilik itu, dia kemudiannya menanggalkan pakaian sehingga menyebabkan guys tu tak senang duduk, hingga berpeluh dibuatnya kerana terlampau teruja dan ghairah memuncak.

girls tadi berkata, "kalau tuan dapat tangkap i, tuan boleh buat apa saja dengan i... hikhikhikk" dan dia terus berlari dalam bilik itu, apalagi guys tadi pun tak lepaskan peluang terus mengejar perempuangirls tu seperti seekor kambing jantan yang nampak kambing betina, kejar punya kejar sampai 10 minit pun masih tak dapat lagi, tapi mamat tu terlalu ghairah untuk kejar lagi hinggakan jatuh terjelepok lalu pengsan.

Apabila sedar, dia bangun dan terus ke alat penimbang dan mendapati beratnya dah turun 3 kilogram dan "wow.. memang senang nak turun berat badan… memang berbaloi i bayar RM50 tadi" katanya seorang diri.

Keesokkan harinya dia datang semula ke tempat tersebut, dia ditegur oleh petugas kaunter. Setelah diberi penerangan seperti semalam, mamat tadi memilih untuk mencuba program 'pantas' pula dan membuat pembayaran, dalam akalnya kali ini mesti best punya, kalau program “biasa” kena kejar perempuan bogel, dan kali ini program “pantas”. dan….. sambil tersenyum….

"baiklah, encik boleh masuk ke bilik No. 6 di situ ya..." kata petugas kaunter.

guys tadi pun masuk ke bilik itu dan terus melondehkan pakaiannya sambil berangan-angan, setelah beberapa minit didalam bilik itu, datanglah seorang “body builder” yang badannya berotot dan sasa, terus menanggalkan pakaianya sambil body builder itu berkata "i akan kejar u dalam bilik ini, dan kalau i dapat ... ... hehhehheee"

agak-agak u'll berapa kilogram berat badan guys tu turun sekali ini?


karya asli : isa