follow me peeps !

TheQuote

im not the brightest or genius student but i had tried my best im not the the popular or famous student but atleast my friends know me well im not good but im not too evil im not going to say that im perfect because i also make mistake often that how i am how you treat me is depends on you :)

met his mom part I

shalom.lame suda tak update.ngeee.u olls sihat?hopefully sihat.AMIN (: i masih shock dengan result spm & doesnt have time coz bz memanjang dengan class memandu.ok,my spm result ? tak la gempak sangat.ada laa sedikit kekecewaan & kesyukuran dihati.i kecewa coz i only got 2A.then i syukur coz my science subject include addmate got B maa .. but , except fizik.lalalallalalal :D

my class memandu ? buat masa ni suma nya berjalan dengan lancar,even sometime terpadam enjin kat simpang.masih baru gi & kaki tak cukup panjang tekan clutch.maklum la orang kurang tinggi.skang  ni i dah bawak keta kat jalan pasar.i mean pasar-lah.fefaham je la kerenah pemandi especially di pasar.



ok,back to the off topic today.met his mom?ishhh..mak sapa agaknya hoeee?mak awak kottt.mak saya?eleyy..i hari-2 jumpa my mom.okayyy.curious ?

ok ! here we go .
tersebutlah kisah..masa amik result haritu,my buah hati si allif omar gi temankan i.even naves but happy juak coz adanya sidia disisi.ok that was the best&happiness day in my life.the day that change everything!when im waiting for my result to be published.seriously,i felt like butterflies in my stomach.no body knows how naves im.HA HA HA.then for buangkan segala ke'navesan i,he bring me to kedai novel.OMGG ! he knows bah i akan gila sawan babi berhadapan dengan novel.plus i memang carik novel ANDAI ITU TAKDIRNYA.lama punya carik until i tengok he getting bored,last-2 i terjumpa gak that novel.so,apa gi tanpa berfikir pendek..bayar terus :)

tepat kul 11,i gi central market.hellooo? i gi central market bukan nak beli sayur okengg ! during our time tht day,we amik result kat central market.actually,central market tu belum digunakan lagi bahhh.then,after amik result.i called my dad first then,my mom called me.

omgggg!sempat juak menangis depannya.and if im not mistaken , that was my first time i lend his shadow & cry ;') . im cryin' coz tak dapat yg i impikan.but i dah tried the best-lah.syukur-lah my boyfie faham.then untuk mengubati kekecewaan i,both gi KFC.even before both dah gi SB.but take away-lah.dalam erti kata lain 'tapau' laa.then we makan-2.there we met nieta&her mom.im so happy for her coz she got 7A yohhhh . 7A for science okengggg !

then,moreless after tengah hari,his mom called.nak mintak amik kat umah kakak-nya.then,i terfikir la nak tinggal kat supermarket kejap.but nya berkeras juak nak i temankan.i bukan taknak temankan,cuma im not ready yet.al-maklum lah.bukan calang-2 mak oiii.mak si buah hati.


  • so,apa yang terjadi after that?will i met her or i singgah kat supermarket jap?
  • or we got clash coz im not ready to meet her mom

tettetetetttt..will be continue :)