follow me peeps !

TheQuote

im not the brightest or genius student but i had tried my best im not the the popular or famous student but atleast my friends know me well im not good but im not too evil im not going to say that im perfect because i also make mistake often that how i am how you treat me is depends on you :)

you are sweet blogger like candy

shaloom readers&bloggerr.kok i ditagg . agaga . lama suda tak main tag-2 ni . haha . i ditag si sista yang cumilll ni haa .. eka exodus love you ekaa . haha ;D








syarat-2 nya ialah ::

  • Jadi follower NURUL HARNANI
  • Tampalkan award yang nampak sedap sangat kat atas tu.
  • Buat entry dengan title "YOU ARE SWEET BLOGGER LIKE CANDY"
  • TAG 5 orang blogger yang korang rasa sangat manis semanis gula-gula lolipop.
  • tag 5 orang blogger bertuah yang i rasa diorang tue sweet sangat-2 mengalahkan gula-gula kapas ;D


ANGELINA NANO
VANESSA RENYOLD

NIETA COLOURFUL

EMA RAMAH

NADODRESS

-checkedaud-