follow me peeps !

TheQuote

im not the brightest or genius student but i had tried my best im not the the popular or famous student but atleast my friends know me well im not good but im not too evil im not going to say that im perfect because i also make mistake often that how i am how you treat me is depends on you :)

CONTEST gambar muka sedih paling menarik



idk why . tetiba i nak join contest sis ekin yang muka ala-2 zarina af ni . ngeeee . nak join ? ok . bole-2 . just click cik ekin ok .

actually i takde idea nak buad muka sedey-2 . tapi , disebabkan i tengah ulser skang ni haa . u know what ? i got 4 ulser yang besa-2 kat mulut i sampaikan bibir i bengkak macam bibir Angelina Jolie . ahak(s) ! sumpah !rasa nak nangis ponggg ada ;'(

ok . lets start bebehhhh ! hate it , just hit the X red button . thankyou (;



wowottt . baru i seda , mata i jolenggg bak fatimah juling . ahak(s) . tak kisah pongggg . dah memang tak lawa / cantik / comeyyy nak buad macam mana kanggg ? lalalallala ~ cukup laa ada mata ada idung ada mulut ada . . etc . [ FULLSTOP ]

lastly , i nak tag my three buddies yang terkiud miud macam saya :d

;p


-checkedaud-